FAQ

Gdje mogu pronaći ponudu putovanja, ulaznica i poklon vaučera?

Kompletna ponuda putovanja i ulaznica možete pronaći na web stranici www.nogomettour.hr. Detaljne informacije o poklon vaučerima možete pronaći u sekciji Poklon vaučeri.

Preporučujemo da se za najpovoljnije ponude prijavite za pretplatu u obliku newslettra. Za pretplatu se možete prijaviti na našoj web stranicu (u donjem dijelu web stranice).

Informacije o FIRST MINUTE i LAST MINUTE putovanjima po povoljnim cijenama objavljujemo na našoj Facebook stranici, instagram računu te također u premium grupi na Facebooku.

Spomenute ponude odabranih putovanja i ulaznica naše TA također možete pronaći kod naših partnera (agencije za posredovanje, pouzdane web stranice, televizijske postaje, radio stanice, itd).

Rado ćemo odgovoriti na sva pitanja u vezi s našom ponudom putovanja, ulaznica i poklon vaučera na broju +385 91 598 25 14 ili na info@nogomettour.hr.

Uz internetsku ponudu, distribuiramo i tiskanu verziju kataloga i promotivnih materijala s izborom najpoželjnijih putovanja.

Kako mogu odabrati putovanje / ulaznicu?

Za početak, preporučujemo da Vaše pretraživanje suzite ili na kompletna putovanja (standard uključuje prijevoz, smještaj, ulaznicu i usluge delegata) ili samo na zasebne ulaznice (standard uključuje ulaznice i usluge asistencije)

Preporučujemo pretraživanje putovanja / ulaznica za utakmice pomoću filtra na glavnoj stranici www.nogomettour.hr (npr. na temelju vašeg omiljenog kluba ili preferiranog datuma)

Uobičajeno se nalaze na glavnoj stranici (ispod filtra pretraživanja) sva putovanja / ulaznice koje preporučujemo, jer je za njima velika potražnja ili su po izvrsnoj cijeni.

Ako niste pronašli odgovarajuću ponudu, kontaktirajte nas e-mailom na info@nogomettour.hr ili pozivom na broj +385 91 598 25 14 i mi ćemo Vam vrlo rado pomoći pri odabiru.

Kontaktirati nas možete također i na Facebooku i Instagramu.

Kako mogu pronaći ponudu pri određenom klubu / natjecanju?

Posjetite ovu stranicu koja prikazuje kutije stupce klubova i natjecanja. Kliknite na određeni klub ili natjecanje da biste vidjeli trenutnu ponudu.

Što je uključeno u cijeni putovanja?

U cijenu kompletnog zrakoplovnog putovanja uključeno je: povratna avio karta, smještaj (hotelski standard i broj noćenja prema zahtjevima), ulaznica osnovne kategorije (bilo gdje na stadionu prema raspoloživosti, najčešće iza gola; na zahtjev osiguravamo višu kategoriju), usluge delegata i nonstop telefonsku liniju za pomoć.

Što je uključeno u cijeni ulaznice?

U cijena je zasebna ulaznica osnovne kategorije, bilo gdje na stadionu prema raspoloživosti, najčešće iza gola. Sve ostale ulaznice za Vama odabrane dijelove stadiona dostupne su na zahtjev uz nadoplatu ili su cijene navedene u ponudi koju primite e-poštom. Cijena dodatnih troškova uvijek ovisi o pojedinoj utakmici i njezinoj važnosti ili atraktivnosti.

Da li je cijena jednaka za dijete?

Cijene putovanja i ulaznica za dijete su individualne, ovisno o vrsti događaja. Unesite svoj zahtjev za dječju ponudu u početnom zahtjevu i mi ćemo Vam poslati više detalja.

Zašto se cijena putovanja / ulaznica mijenja na web stranici?

Cijene ulaznica / putovanja se uglavnom mijenjaju ovisno o dostupnosti i troškovima naše TA kako bismo osigurali ulaznice / putovanja. Cijene se standardno povisuju prema tome kako se bliži datum utakmice, pa Vam zato preporučujemo da što prije organizirate svoje putovanje / ulaznice. Aktualnu ponudu putovanja možete pronaći na www.nogomettour.hr, a posebne uvodne cijene i LAST MINUTE ponude objavljujemo na našim društvenim mrežama i u newsletteru.

Cijene za putovanja na webu uvijek su postavljene “od”. Nastojimo da bi bile što točnije, no na konačnu cijenu utječe niz čimbenika (mjesto polaska / dolaska, avio karta, smještaj, kategorija karte itd.), koji će proizaći tek iz specifičnih zahtjeva klijenta. Svaku ponudu pregledavamo individualno, kako bismo sve prilagodili pojedinačnim kupcima. Stoga nije moguće točno odrediti do kada navedena cijena na webu vrijedi. Preporučujemo rezervaciju odmah, odnosno. obratite se našim prodavačima.

Želim ići na utakmicu / događaj koji nemate u ponudi. Možete li mi pripremiti putovanje / ulaznicu?

Putovanje za bilo koju utakmicu ili drugi sportski ili kulturni događaj bilo gdje u svijetu ćemo Vam pripremiti u skladu s Vašim zahtjevima. Obično su nam potrebne osnovne informacije o načinu prijevoza, kategoriji ulaznica ili smještaja. Rado ćemo sve opskrbiti za Vas.

Odakle se poleće na putovanje?

Većina letova je iz Zagreba, ali često koristimo i Trst, Veneciju, Budimpeštu, Beč i Split. Ovisi o određenom putovanju i odabranom odredištu, na koje određene zrakoplovne tvrtke lete. Međutim, mjesto odlaska rado ćemo prilagoditi vašim zahtjevima. Podaci o letu opsegnuti su u ponudi i dostupni su na našoj web stranici.

Kako mogu naručiti putovanje / ulaznicu?

Izlet možete naručiti (rezervirati) online na www.nogomettour.hr putme neobavezujuće rezervacije (zeleni gumb) za određenu ponudu i internetsku podršku (chat u donjem desnom kutu), putem poruke na društvenoj mreži (Facebook, Instagram), putem e-mail adrese info@nogomettour.hr ili telefonom / SMS-om na +385 91 598 25 14.

Da biste saznali više o postupku naručivanja slobodno nas kontaktirajte.

Kada je potrebno prijaviti se za putovanje?

U slučaju sportskih putovanja popularan “last minute” većinom ne vrijedi, tz. rezervacija na zadnji tren. Dapače, što prije rezervirate putovanje, cijena će biti niža. Najbolje cijene ulaznica i putovanja možete iskoristiti samo u slučaju najranije rezervacije i plaćanja. Idealno čak i nekoliko mjeseci unaprijed. Prestižne i najpoznatije sportske utakmice i događanja rasprodane su puno ranije nego što se one održe. Vrlo je teško i puno skuplje udovoljiti zahtjevima klijenata nekoliko dana prije utakmice, turnira ili događaja.

Kako se odvija postupak narudžbe?

Nakon što primimo Vašu narudžbu, trgovac će Vas kontaktirati s određenom ponudom u roku sljedećeg radnog dana (putem e-maila ili telefona)

Za potvrdu narudžbe potrebni su nam osobni podaci sudionika (cijelo ime i prezime, datum rođenja, broj i valjanost osobne iskaznice ili putovnice, e-mail, broj telefona) i podaci za izdavanje računa. U slučaju putovanja avionom potrebno je mjesto polaska (npr. Zagreb, Budimpešta) i ostale informacije u vezi s putovanjem (preferirani broj noćenja, broj sudionika, kategoriju hotela i ulaznica, transferi, posebni zahtjevi).

Nakon toga će biti moguće izdavanje računa, koji će Vam biti poslan e-mailom. Plaćanje je moguće bankovnim depozitom ili sigurnim plaćanjem putem Internet Bankinga.

Nakon plaćanja računa do roka plaćanja Vaša narudžba je osigurana i potvrđena. Da biste saznali više o postupku naručivanja slobodno nas kontaktirajte.

Želim pokloniti putovanje / ulaznicu. Da li je moguće kupiti poklon vaučer?

Svako putovanje ili ulaznicu iz naše ponude možete pokloniti u obliku poklon vaučera napr. za rođendan, godišnjicu vjenčanja, Valentinov, maturu, mladencima, obitelji, važnom klijentu ili važnom poslovnom partneru.

Prilika da uživo vidite svoj omiljeni tim i doživite jedinstvenu nogometnu atmosferu na rasprodatom stadionu san je svakog navijača. Poklon vaučer ćemo Vam pripremiti po Vašim željama. Ako ne želite kupiti određeno putovanje, darujte poklon vaučer u bilo kojoj vrijednosti. Poklon Vaučer izrađen je od kvalitetnog papira s dizajnom i tekstom prema Vašim željama.

Kako neobavezujuća rezervacija postaje obvezujuća?

Da bi Vaša narudžba bila obvezujuća, morate platiti račun (koji Vam šaljemo na Vašu e-mail adresu – također provjerite da li e-mail nije otišao u neželjenu poštu “spam”). Za potvrdu cijene i narudžbe dovoljno je platiti trećinu cijene cijelog putovanja, ostatak je potrebno platiti najkasnije 21 dana prije polaska na putovanje.

U slučaju obvezujućeg interesa potrebni su nam što je prije moguće osobni podatci svih sudionika i Vaše podatke za pripremu računa. Podaci o fizičkoj osobi su ime, prezime i adresa, pri pravnom subjektu su podaci o kompaniji. Kad nam te podatke pošaljete, izdat ćemo Vam račun i poslati Vam ga na mail.

Prvo šaljemo predračun i nakon uplate 100% iznosa ćete dobiti račun.

Da li je cijena putovanja / ulaznice koju sam dobio e-mailom konačna?

Da, cijena u osnovnoj ponudi koju smo Vam poslali e-mailom je konačna. Moguće povećanje ponude ovisi samo o Vašim željama za povećanje kategorije avio karte, smještaja, ulaznice i dodatnog programa. Međutim, konačnu cijenu garantira tek plaćanje računa, ne poslana ponuda. Preporučujemo Vam da platite najmanje trećinu ukupnog iznosa (ili kompletnog iznosa), u tom slučaju Vam je zajamčen iznos koji ste tražili.

Koliko dugo je zajamčena cijena putovanja / ulaznice, koju sam dobio e-mailom?

Cijena putovanja je garantirana na dan slanja ponude ili do rasprodaje zaliha. Cijene avio karata, hotela, ulaznica mogu varirati ovisno o različitim čimbenicima. Ako narudžba nije potvrđena povratno, uvijek moramo provjeriti cijenu putovanja / ulaznice.

Također preporučujemo da pratite neželjenu poštu “spam”, kako biste bili sigurni da smo Vam poslali račun.

Do kada treba platiti račun?

Račun morate platiti do roka plaćanja, idealno na dan kad ste ga primili e-mailom. Ako ga ne platite tijekom dana, moguće je da se cijena putovanja može promijeniti i morat ćemo Vam pripremiti novu ponudu i račun. Preporučujemo da sve promjene riješavate s našim trgovcem (radnikom koji Vam je poslao račun).

Kako mogu platiti račun?

Nakon što primite račun, možete izvršiti plaćanje izravnim plaćanjem na naš račun / bankovnom uplatom na naš račun ili plaćanjem preko Internet bankinga.

Plaćanje karticom u našem uredu trenutno nije moguće.

Da li je moguće i plaćanje na rate?

Naravno, rado ćemo Vam pripremiti ponudu koja uključuje takve mogućnosti plaćanja. Preporučujemo da se o kupovini na rate posavjetujete s trgovcem koji Vam je poslao ponudu za putovanje / ulaznice.

Kako postupati prije putovanja?

Prije putovanja Vas molimo da slijedite upute. Obično ih šaljemo na e-mail adresu koju ste naveli (pozor, potrebno je provjerite neželjenu poštu “spam”!) najkasnije 7 dana prije utakmice. Upute sadrže osnovne informacije o prijevozu (vrijeme polaska, transferi, osnovne upute), prtljazi (putovanja avionom), transferima, utakmici i kontakt osobi (delegat na putovanju – broj telefona, linija za hitne informacije – dostupna non-stop).

Upute uključuju i program putovanja (što Vas čeka), oficijalne informacije (npr. o utakmici, poveznice za karte, promet u mjestu odigravanja), korisne informacije i savjete s kartom odredišta te dodatne upute (uzimajući u obzir karakter i važnost događaja). U uputama također nudimo zanimljivosti odredišta i informaciju o pridržavanju uputa delegata, koji je Vašom kontakt osobom.

Ako ste zainteresirani za ulaznice za znamenitosti ili osiguranje ulaznica za atrakcije, molimo Vas da nas obavijestite o tome što je prije moguće nakon što primite upute (tj. ne nakon uplate putovanja, jer nekoliko tjedana prije utakmice ne moramo poznati detalje o cijeni i vremenu atrakcija). Doplate za ove usluge plaćaju se izravno na putovanju.

Kada i kako dobivam avio karte i ostale potrebne dokumente za putovanje?

Avio karte ćete dobiti elektroničkim putem na e-mail ili direktno u zračnoj luci prije polaska. Ovisi to o konkretnom putovanju, odredištu i zrakoplovnoj kompaniji. Ostale dokumente (vaučer za hotel, osiguranje …) dobit ćete e-mailom.

Sjediti ćemo u avion zajedno?

Svaka zrakoplovna kompanija dodjeljuje mjesta u zrakoplovu u skladu s vlastitom politikom. Preporučujemo da se o mogućnosti sjedenja skupa informirate kod trgovca koji vam je poslao ponudu. Ako ste zainteresirani za zajamčeno sjedenje pored sebe, preporučujemo kupnju dodatnog paketa za ugodno putovanje.

Da li je uključena prtljaga u cijeni putovanja?

Svaka zrakoplovna kompanija ima svoju politiku dodjele besplatne / plaćene prtljage. Preporučujemo da provjerite mogućnosti s trgovcem koji Vam je poslao ponudu.

Koliko traje let?

To je Individualno, ovisno je o destinaciji u koju putujete. Vrijeme Vašeg leta navodimo u uputama koje vam šaljemo e-mailom.

Kako mogu doći do ulaznica?

Uvijek ovisi o konkretnoj utakmici ili putovanju. Većinom će Vam ih predati naš kolega – delegat nakon dolaska u odredište ili izravno na mjestu odigravanja utakmice. To je provjeren i najsigurniji način predaje karata. U nekim slučajevima ulaznice imamo izravno u našem uredu, nekoliko dana prije utakmice. Nažalost, ulaznice obično nije moguće poslati Vam na kućnu adresu jer ih klubovi često daju nekoliko dana prije utakmice. Sve više klubova nudi i PDF ili elktronske ulaznice koje služe kao potpuna i moderna zamjena klasičnih papirnih ulaznica.

Mogu li rezervirati ulaznice za znamenitosti ili obilazak stadiona putem Vas?

Ako ste zainteresirani za ulaznice za obilazak stadiona ili osiguranje ulaznica za atrakcije, molimo Vas da nas o tome na vrijeme obavijestite. Doplate za ove usluge plaćaju se izravno na putovanju.

Koji su mi dokumenti potrebni?

Naši su izleti uglavnom u zemljama Europske unije, pa Vam je dovoljna samo osobna iskaznica. Putovnica je potrebna samo kad putujete u zemlje koje nisu članice EU-a (posebno u Rusiju, SAD i slično). Putne vize također su potrebne za ulazak u neke zemlje izvan EU.

Važno: Djeca do 15 godina uvijek moraju imati vlastitu putovnicu. Djeca mlađa od 18 godina mogu sudjelovati u putovanju s TA samo u pratnji odgovorne odrasle osobe.

Dodatne informacije dostupne su na web stranici Ministarstva vanjskih i europskih poslova Hrvatske Republike.

Na putovanje putujem sam, nudite li smještaj u jednokrevetnim sobama?

Cijena putovanja uvijek se kalkulira za dvokrevetnu sobu. Uz nadoplatu osiguravamo također smještaj u jednokrevetnim sobama ili ako ste zainteresirani i pristanete na to, možemo Vas u dvokrevetnoj sobi smjestiti s drugim klijentom koji također putuje sam ili u neparnom broju. Imajte na umu da nismo odgovorni za ponašanje, higijenske navike i mišljenja cimera.

Na putovanje ćemo ići troje, petoro, neparni broj. Da li to predstavlja problem pri smještaju?

Cijena putovanja uvijek se kalkulira za dvokrevetnu sobu. Osiguravamo smještaj za bilo koji broj klijenata. Međutim, treba imati na umu da većina hotela koje koristimo imaju dvokrevetne sobe kao standard. Naravno, pokušat ćemo Vam osigurati trokrevetnu sobu ako je moguće.

Gdje se nalazi hotel, u kojem dijelu grada?

Surađujemo s različitim hotelima u različitim gradovima. Kao prioritet nudimo 3 * hotele s izvrsnim pristupom centru ili stadionu, koji se nalaze u blizini stanice metroa ili drugih prijevoznih sredstava. Na zahtjev možemo osigurati bilo koji hotel, točno prema željama klijenta.

Hotel u kojem ćete biti smješteni tijekom putovanja uvijek je naveden u uputama koje obično šaljemo 7 dana prije puta.

Kako je to s prehranom?

Prehrana za vrijeme putovanja je individualna. Možemo Vam osigurati doručak ili večeru u hotelu, preporučiti dobre restorane u svakoj destinaciji ili dati savjet gdje jesti prema vašim željama. Ako vas zanima doručak u hotelu u cijeni putovanja, morate nas o tome unaprijed obavijestiti prilikom rezervacije.

Cijena prehrane ovisi o konkretnom odredištu. Preporučujemo Vam da razmislite da li idete na sportski događaj ili na primjer i na kupovinu. Kreditna kartica i gotovina moraju biti dostupni.

Koliko novca trebam odrediti za putovanje? Trebam li platiti gotovinom ili karticom?

Visina džeparca individualna je za svakog klijenta. To ovisi o vašim mogućnostima, životnog ukusa i standarda. U većini mjesta možete platiti karticom, ali preporučujemo da imate kod sebe i gotovinu. Na primjer za grickalice i suvenire.

Moram li se osigurati prije putovanja?

U cijenu osnovnog putovanja nije uključeno osiguranje. Preporučujemo Vam naručiti ekskluzivno kompleksno putno osiguranje po cijeni od 5,50 € po osobi / danu. Prednost osiguranja uglavnom je otkazivanje putovanja do 90% cijene. Osiguranje je posebno prilagođeno nogometnim putovanjima i njihovim specifičnostima.

Želim otići na Vaše putovanje, ali želim otići ili stići prije / kasnije. Je li to moguće?

Datumi putovanja ne moraju biti uvijek konačni. Odlazak i dolazak rado ćemo prilagoditi točno prema vašim željama i zahtjevima. Važno je da uvijek stignete na sportski događaj.

Gdje se mogu parkirati na putovanju avionom?

U slučaju putovanja avionom preporučujemo parkiranje ispred aerodroma.

Kakav je program putovanja?

Za putovanja avionom delegat osigurava prijevoz i logistiku za glavnu grupu (a ne pratnju). Pomaže klijentima pri transferu od zračne luke do hotela, rješava smještaj. Također se brine za transfer na utakmicu, posjećivanje dodatnih atrakcija i odlazak iz hotela do zračne luke.

U slučaju putovanja autobusom nakon dolaska u odredište, se svi klijenti kao običajeno premještaju u centar grada uz pomoć delegata. Pomaže sudionicima putovanja pri kupnji karata ili pri orijentaciji. Klijentima pokazuje najveće atrakcije grada, nudi zanimljive savjete (npr. za ručak, večeru, suvenire) i ako je klijent zainteresiran, nastavi s obilaskom grada. Dostupan je klijentima tijekom većeg dijela putovanja.

Ako klijenti žele pojedinačno upoznati grad, delegat će to omogućiti (vrijedi tijekom cijelog putovanja).

To isto vrijedi i pri transferu na utakmicu (stadion) – delegat određuje vrijeme sastanka (u centru grada ili u hotelu) i klijenti se mogu s njim / pojedinačno premjestiti na odredište utakmice / događaja.

Ako putovanje uključuje i  smještaj nakon utakmice, delegat će klijente odvesti u hotel. Ako ne, onda slijedi transfer na autobus ili aerodrom.

Hoće li delegat biti sa mnom tijekom cijelog putovanja?

Delegat će letjeti s grupom izravno iz zračne luke ili će čekati u zračnoj luci na mjestu utakmice ili u hotelu. Uvijek ovisi o specifičnoj utakmici / turneji i odredištu. Delegat organizira transfer od zračne luke do hotela, smještaj u hotel, predaju karata, pruža osnovne podatke o gradu, prometu, putu do stadiona.

Ako ste zainteresirani organizira obilazak grada, preporuči kvalitetne restorane ili pruži druge zanimljive savjete. Naše putovanja organiziraju iskusni i pouzdani delegati, kojih možete kontaktirati u bilo koje vrijeme tijekom putovanja.

To znači da će delegat biti dostupan osobno ili na telefon tijekom većeg dijela putovanja.

Ako budete zainteresirani, pružit ćemo Vam vodiča sa povijesnom interpretacijom.

Što mogu / ne mogu ponijeti sa sobom na stadion?

Preporučujemo da uzmete samo najpotrebnije stvari kao što su novčanik, osobne dokumente i naravno ulaznicu. Uvijek i svugdje je dopušteno ponijeti fotoaparata uobičajene veličine. Zabranjeni su samo profesionalni fotoaparati s velikim (vanjskim) objektivima. Na većinu stadiona možete ponijeti i malu torbicu ili ruksak (osim u Engleskoj, gdje svoju prtljagu možete odložiti u ostavu prije ulaska na stadion). Prilikom ulaska na stadion prolazi svako osobnom kontrolom, organizatori Vas mogu zatražiti da im pokažete sadržaj torbe ili ruksaka.

Pri putovanjima autobusom bez smještaja (tzv. na okret) pristup u autobus za vrijeme individualnog programa i prije utakmice nije moguć, stoga preporučujemo kupnju suvenira u odredištu s osjetljivošću.

Kada trebam ići na stadion?

Preporučujemo da na stadion uđete pola sata do sat vremena prije početka utakmice, a ne ranije (zagrijavanje igrača obično počinje pola sata prije utakmice, do tada igrači ili treneri neće biti prisutni na terenu).

Kako mogu doći do stadiona?

Najlakši i najbolji način je većinom korištenje metroa. Na većinu stadiona na koje organiziramo putovanja može se vrlo brzo i povoljno doći metroom iz bilo kojeg dijela grada. Treba imati na umu da su i prije i poslije utakmice vagoni metroa prepuni i put može potrajati duže. Uvijek ćemo Vam objasniti put do stadiona prije nego što krenete na putovanje ili će Vam delegat na licu mjesta pomoći.

Gdje ću sjediti?

Svaka je karta označena s točnim brojem sektora, reda i sjedala. Organizatori će Vam vrlo rado pomoći izravno na stadionu.

Idem na utakmicu s prijateljem ili grupom, hoćemo li sjediti jedan pored drugog?

Za svaku utakmicu garantiramo dvije ulaznice jednu pored druge., tzv. „par”. U slučaju veće grupe, uvijek se trudimo osigurati sva sjedala jedna pored drugih, ali to ne možemo garantirati za svaki meč. Ako klijent treba tri ulaznice (pet, sedam… bilo koji neparan broj), u tom slučaju pružit ćemo ih uz dodatnu naknadu.

Da li je moguć obilazak stadiona?

Obilasci stadiona organiziraju se u dane kada se ne igra utakmica. Rado ćemo Vam osigurati ulaznicu za obilazak kao dodatnu uslugu.

Koliko ljudi prosječno putuje na putovanje?

To je individualno. Za putovanja avionom imamo manje i velike grupe (od 10 do 100, rekord nam je bio za Europsko nogometno prvenstvo 2016., kad smo realizirali 10 punih aviona za 4 slovačke utakmice), pri putovanjima autobusom obično putuje najmanje 35 ljudi. Bez obzira na broj sudionika, jamčimo jednako visok standard usluga.

Gdje mogu pronaći dobre restorane ili barove?

Rado ćemo Vam preporučiti restorane, barove i trgovine prije puta. Ovi savjeti su djelomično uključeni i u uputama koje šaljemo prije nego što krenete na putovanje. Ako tijekom putovanja imate takav zahtjev, slobodno se obratite delegatu, koji će Vam vrlo rado pomoći.

Što slijedi nakon putovanja?

Kada se vratite s Vašeg putovanja, kontaktirat ćemo Vas kako bismo saznali da li ste bili zadovoljni sa Vašim putovanjem. U isto vrijeme, rado bi smo podijeliti Vaše iskustvo s ostalima recenzijama na Googleu ili našoj Facebook stranici.

U slučaju ponovne narudžbe (nakon povratka s putovanja), možemo Vam zajamčiti popuste i akcije za sljedeća putovanja.

Što ćemo Vas pitati?

Pitat ćemo Vas da li ste bili zadovoljni, što Vam je se svidjelo i što bi ste eventualno promijenili. Rado ćemo Vam prikazati našu trenutnu ponudu i rado ćemo se s Vama ponovno vidjeti na nekom od putovanja.

U slučaju ako budete sudjelovali u našim natjecanjima (Top Selfie – pošaljite fotografiju s putovanja na info@nogomettour.hr, Top Recenzija – napišite recenziju na našoj facebook stranici), možete osvojiti nogometni suvenir ili poklon vaučer.