• ,,

Dojam sa utakmice je bio odličan, u obe utakmice smo uživali jer smo putovali na dvomeč. Predivni Camp Nou i naelektrisana atmosfera na San Siro stadionu na utakmici Lige prvaka. Organizaciji također nema zamjerki, zadovoljni smo svim pruženim sadržajima. Radujemo se sljedećim utakmicama. HVALA!

Jakub Zdenek | AC Milan- FC Barcelona |

Ovim putem bih vam se želio zahvaliti za ovaj izlet. Cijeli put je protekao bez ikakvih problema. Zahvaljujući detaljnim informacijama svugdje smo stigli na vrijeme. Imali smo dosta vremena da obiđemo London. Osjećaj na utakmici je bio neopisiv, “pobijedili smo”, atmosfera je bila nevjerovatna. Još jednom hvala, ispunili ste moj fudbalski san! Sigurne preporuke svima.

Tomaš Karba | Chelsea-Arsenal |
  • ,,

Bili smo na utakmici FCB-Atletico Madrid. Atmosfera na utakmici je bila nevjerovatna. Organizacija putovanja bila je vrhunska. Skupa sa kolegom sam doživio maksimum zadovoljstva. Sigurno u budućnosti putujemo opet.
    Hvala.

Tomaš Kmet | FC Barcelona- Atletico Madrid |
  • ,,

Pozdravljam radnu zajednicu fudbaltour-a. Učestvovali smo na putovanju na dvomeč španskog Supercupa i usput posjetili špansku koridu. Ovo mi je bio prvi put da učestvujem na sličnom putovanju i mogu samo reći da sam oduševljen profesionalnošću kolektiva fudbaltour. Od tada ne idem individualno na utakmice nego isključivo angažujem ovu agenciju. Hvala za doživljaje, perfektan smještaj i odlične ulaznice na obje utakmice. Želimo vam puno sreće i mnoštvo zadovoljnih klijenata. Sve preporuke.

Petar Ševčik | Real Madrid-FC Barcelona |

Najbolji fudbalski doživljaj ! Nevjerovatno, još ne mogu sebi da dođem. Ovo što je Liverpool danas napravio još nije uspio niko. FudbalTour momci vi ste jednostavno top !!! Liverpool – Dortmund 4:3

Zuzana Bachrata Cibulkova | Liverpool - Dortmund |
  • ,,

Perfektno putovanje, odlična ekipa ljudi, super doživljaj za cijeli život. Zahvaljujem se na organizaciji i popratnom programu Juliusu Turčeku. Jedina šteta je što nismo postigli gol. S pozdravom “Pozdrav sportu a fudbalu posebno”.

Ivan Bireš | Liverpool - Manchester United |
  • Bio sam na utakmici Napoli-Roma i sa ovim putovanjem sam bio jako zadovoljan. Imao sam dobro mjesto s odličnim pogledom. Organizacijski se agencija za sve učesnike odlično pobrinula a ja sam imao mogućnost drugi dan otići na izlet i vidjeti Vezuv i Pompej. Toplo preporučujem.

Branislav Šaly | Napoli-AS Roma |

Dobar dan,
    iskoristili smo vašu ponudu za kupovinu utakmice Chelsea-Leicester. Kod ulaznica se nije pojavio ni najmanji problem i sve je prošlo u najboljem redu. Ulaznice su stigle poštom na kućnu adresu i u utakmici smo zahvaljujući vama, uživali.

Ivo Fišer | Chelsea-Leicester |
  • ,,

Doživljaj fantastičan. Kada je u pitanju organizacija cijelog putovanja, prije ovog izleta i u toku izleta od strane ove kompanije moramo vam dati apsolutnu “peticu”. Na aerodromu nas je dočekao taksista “Richard”, spreman pomoći do kraja. Smještaj Best Wester u Highboury u koji nam je delegat dostavio karte noć prije utakmice je bio odličan. Ukupni dojam sa ovog putovanja je maksimalno zadovoljstvo. S mirnom savijesti agenciiju toplo preporučujem.

Petr Krafčik | Arsenal-Burnley |

Htio bih vam se ovim putem još jednom zahvaliti na putovanju u London na fudbalsku utakmicu Arsenal-Brighton ovaj vikend. Sve je bilo zaista precizno, od komunikacije putem e-maila, avio karata, transfera sa aerodroma i nazad, smještaja u hotelu i delegata koji nam je predao ulaznice i došao sa nama na stadion. Zaista sam bio iznenađen kako je sve teklo prema planu bez ikakvih zastoja. Putovanje sam dobio kao poklon od supruge za 50.rođendan i zahvaljujući vama ću ga se sjećati dugo. Još jednom HVALA, sve preporuke za vašu agenciju!